Om oss - Kom gjerne på besøk!

Vi ønsker velkommen til en barnehage vi er glade i og stolte av.

Lia barnehage sa er en foreldreeiet barnehage, det gjør at vi har et spesielt godt samarbeid med våre foreldre og eiere som startet barnehagen i 1991. Barnehagen har blitt bygget ut og oppgradert flere ganger i årenes løp. Nå har vi 110 plasser og 38 ansatte. I 2021 hadde vi 30 årsjubileum som ble feiret med åpen dag med underholdning, aktiviteter og servering! Se vår musikkvideo fra Lia Barnehage her.

Hver dag et eventyr! Er vår visjon, vi gleder oss til å ta dere med inn i eventyret! Vi vil gjerne være med på å gi barna gode barndomsminner. Minner fylt med gleder, erfaringer og sanseopplevelser for hele barnet. Dager fylt med lek, vennskap, trygghet, ro, latter og læring. Hverdagene i barnehagen skal være en spennende oppdagelsesreise i vår kultur, sammen med gode venner og trygge voksne. Vi har en egen Magiminister som skal minne oss på å gjøre hverdagene magiske.

Sanseministeren skal hjelpe oss til å bruke alle sanser hver dag og ikke minst stoppe opp og trekke pusten og kjenne etter inni oss. Trenger du oppmuntring kommer Oppmuntringsministeren. Dette er med på å gjøre hver dag til et eventyr.
Rammeplanen skriver om Livsmestring, det er det barnehagetiden handler om for oss i Lia, trening til å mestre livet, ispedd humor, glede, undring og hverdagsmagi.

VELKOMMEN!

Adresse: Bæreiaveien 116, 2208 Kongsvinger